onsdag 9 november 2011

"Tack och hej!" säger Cajo

Den "Fallskärmshoppande projektledaren (aka. marknadsansvarig) som slukar allt om marknadsföring" har sin sista dag på jobbet idag. Nya äventyr väntar och världen är full av möjligheter!

Tack alla härliga människor i personalstyrkan, alla samarbetspartners och alla kunder för allt vi varit med om genom under åren som gått. Nya enheter, Stammiskort i majs och trä, muggar och skålar i 100% majs, ekomuffins... Grymt!!

"Ingen kan göra allt men alla kan göra något, och tillsammans kan vi förändra världen... en kopp taget"

Det är nog det viktigaste jag tar med mig från min tid på Barista. Inget annat företag, vad jag vet, har så mycket hjärta och personlighet som Barista. Ni märker det säkert direkt när ni kliver in genom dörren på något av Baristas coffee shops.
Det är coolt att få varit del av det.

Jag kommer givetvis att fortsätta köpa mina små Espresso Blend med laktosfri mjölk på Barista just för att det är så gott, i dubbel bemärkelse som vi brukar säga, och jag hoppas verkligen att vi ses i vimlet!


Ni som vill veta vad jag sysslar med framöver kan givetvis smyga efter CarolineCajo på t.ex. twitter...

Over and out!
//Cajo

Inga kommentarer: